Podnikatelská mise do Estonska, Lotyšska a Litvy s předsedou Senátu

Zveme Vás na podnikatelskou misi, která bude doprovázet předsedu Senátu Parlamentu ČR pana Miloše Vystrčila do Estonska, Lotyšska a Litvy. Mise se uskuteční ve dnech 31. října až 4. listopadu 2021 a z pověření Senátu ji organizuje Svaz průmyslu a dopravy ČR. Podnikatelskou delegaci povede prezident svazu Jaroslav Hanák.

Hlavním bodem cesty budou podnikatelská fóra, která se uskuteční v Tallinnu, Rize a Vilniusu a na která budou přizvány firmy oslovené místními partnerskými komorami. Fóra zahájí předseda Senátu Miloš Vystrčil za účasti svých protějšků.

Rámcový program:

31. 10. – odlet z Prahy do Tallinnu v odpoledních hodinách
1. 11. – česko-estonské podnikatelské fórum, navazující B2B jednání, večer odlet do Lotyšska
2. 11. – česko-lotyšské podnikatelské fórum a B2B a další program v Lotyšsku
3. 11. – dopoledne odlet do Litvy, česko-litevské podnikatelské fórum a B2B
4. 11. – návrat zpět do Prahy v odpoledních/večerních hodinách

Program se bude dále upřesňovat.

Účast v delegaci doporučujeme firmám působícím zejména v těchto oblastech:
  • dopravní průmysl a infrastruktura, energetika, elektrotechnika, ICT, zdravotnická technika, farmaceutický průmysl, chemický průmysl, ad.

Uzávěrka závazných přihlášek je 27. září 2021.

Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 44 500 Kč, pro členské firmy SP ČR platí zvýhodněná cena 42 300 Kč. Cena zahrnuje ubytování v hotelech, místní transfery, účast na podnikatelských fórech a společenských akcích, zápis společnosti do oficiálního katalogu mise, občerstvení a náklady spojené s přípravou cesty a službami pracovníka SP ČR během cesty. Přeprava vládním speciálem je zdarma.

Podmínkou účasti v podnikatelské delegaci je absolvování kompletního očkování proti covid-19 s uplynutím lhůty alespoň 14 dnů od poslední dávky. O epidemiologických opatřeních, která budou platná na místě, a případných dalších souvisejících povinnostech Vás budeme informovat.

Postup přihlašování:

  1. Závaznou podepsanou a naskenovanou přihlášku prosíme zaslat e-mailem na adresu thodac@spcr.cz.
  2. Současně s přihláškou je nutné vyplnit i elektronický formulář, který naleznete na adrese: https://registrace.spcr.cz/?eventId=902&controller=event&task=individualRegister 
  3. Prosíme také o vyplnění a zaslání jednoho vzorového snímku v Powerpointu. Bude sloužit pro prezentaci delegace na podnikatelských fórech.

Výběr místních firem pro B2B bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě. Prosíme proto o konkrétní upřesnění Vašich zájmů a případně i rozjednaných projektů v příslušných kolonkách v elektronickém formuláři. Tyto informace slouží také jako podklad pro doprovázeného představitele státu.

Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že údaje budou použity pro výrobu tištěného katalogu mise, jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Výrobu katalogu zajišťuje firma Copy General, jehož zástupce Vás bude kontaktovat s žádostí o dodání loga společnosti v tiskové kvalitě, fotografie účastníka a následně s návrhem profilové stránky k autorizaci.

Po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace Vám zašleme další pokyny a zálohovou fakturu na účastnický poplatek. Další podklady a informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou. Podnikatelskou misi organizačně zajišťují manažer Sekce mezinárodních vztahů Tomáš Hodač (thodac@spcr.cz). Bližší informace Vám poskytneme na tel. 225 279 406.

Přílohy
Přihláška na misi
Vzorový snímek

Tomáš Hodač
kategorie Podnikatelské mise a semináře